Levertijd en verzenden

Door drukte  hebben we momenteel een langere verzentijd nodig. Hierdoor kan de verzendtijd oplopen tot 10 werkdagen. Bestellen voor Valentijnsdag kan helaas niet meer.

Bestellingen worden binnen 3 tot 7 werkdagen (maandag t/m vrijdag) verzonden. Zodra je toffe order is verzonden ontvang je een mailtje.

 De bestelling wordt geleverd door PostNL. Helaas hebben we geen invloed op de snelheid van de bezorging.  Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestigingsmailtje met track & tracecode. Let op: de levering van naambordjes is momenteel iets langer (max 10 werkdagen) i.v.m met vakantie van de leverancier.

Let op: maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd.

Uiteraard proberen we de bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De bestellingen zullen op volgorde van binnenkomst verwerkt worden. Indien er een andere levertijd geldt, zal dit vermeld worden in de omschrijving bij het product.    

Heb je een vraag? Stuur dan een e-mail naar info@liefsmethout.nl. We proberen je mail zo snel mogelijk te beantwoorden binnen 24 uur. In verband met drukte lukt dit helaas niet altijd. In het weekend word je mailtje minder snel beantwoord.

 

Tarieven

De bestellingen worden vanuit Nederland verstuurd.  Het standaard tarief voor brievenbuspost van PostNL met Track & Trace code is €3,95. Bij het bestellen van meerdere artikelen of artikelen die niet in door de brievenbus kunnen worden geldt een tarief van €5,95 bij PostNL met Track & Trace code. Verzenden naar het buitenland? Informeer naar de mogelijkheden (info@liefsmethout.nl).

 

Bijzonderheden

Is er haast geboden bij het pakketje of een andere bijzonderheid? Dit is mogelijk. Maar mail even van te voren om te kijken of het haalbaar is. Mailen is sneller, want de opmerkingen bij de bestellingen lezen we niet altijd direct. We doen ons best om alle pakketjes zo snel mogelijk te verzenden.

 

Een feestje om uit te pakken

De bestelling kan kosteloos worden ingepakt, zodat het een echt feestje wordt om te openen. Vermeld dit bij bijzonderheden/opmerkingen tijdens het bestelproces.

 

Meest gestelde vragen:

1. Waarom is mijn (brievenbus)pakketje zo lang onderweg? 

Qua bezorging zijn we afhankelijk van de snelheid van PostNL. In drukke periodes kan de bezorging van PostNL langer duren. Post wordt verwerkt in verschillende distributiecentrums, waardoor het ene pakketje soms sneller wordt bezorgd dan de ander.

 

2. Ik heb geen track & trace ontvangen - wat nu?

Soms belanden de mailtjes met track & trace in de spam of zit er een tikfout in het opgegeven mailadres. Niks ontvangen? Mail dan even, dan sturen we je de track & trace op.

 

© 2018 - 2024 liefsmethout | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel